Kako izvršiti narudžbu?

Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na narančasti gumb "Dovrši kupovinu" u desnom kutu okvira. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.

Da li se moram registrirati?

Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama  te skupljati nagradne bodove. Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

Kako je moguće platiti?

Na ljekarnanatura.hr web trgovini je moguće platiti nalogom za plaćanje (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom) ili kreditnim karticama. Primamo AmEx, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Diners i AmEx karticom je moguće plaćanje do 6 rata.Detaljno opisana procedura plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

Kako otkazati narudžbu?

Narudžbu ju moguće otkazati u roku od 12 sati i to slanjem e-maila na [email protected] koji sadrži vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo plaćanje karticom ili vraćamo novac na vaš račun (ovisno o načinu plaćanja).

U kojem roku se vrši isporuka?

Isporuka sa vrši u roku od 1-3 radna dana.

Gdje isporučujete robu?

Isporuku za sada vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?

Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi klijent.

Kako izvršiti povrat?

Za povrat je potrebno vratiti ne-korišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu:

Ljekarna Natura web shop,

Karla Metikoša 3, 10000 Zagreb.

Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavijestite na e-mail [email protected] navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primitku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži ćemo vam vratiti sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi klijent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici Uvjeti kupnje.

Što ako proizvod ima manu?

Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail [email protected] sa opisom problema ili nas nazovite na 01/7799-947. Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe ćemo vas obavijestiti o daljnjim koracima.

Kako naručiti isporuku u prodavaonicu?

Isporuku u prodavaonicu naručite tako da dodate proizvod u košaricu, te pri dovršetku kupovine za način isporuke odaberete isporuku u prodavaonicu.

Gdje se nalazi vaša prodavaonica?

Naša ljekarna nalazi se u ulici Karla Metikoša 3, 10000 Zagreb.