Načini plaćanja

Kupovina i plaćanje odabranih proizvoda u internet trgovini moguće je na sljedeće načine:

Plaćanje kreditnim karticama:   Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama: American Express, Visa, MasterCard, Maestro i Diners.

          

Izjava o sigurnosti kod plaćanja

Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

  
Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Registracija

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Uvjeti dostave i isporuke

Plaćanje i dostava

Naručenu robu moguće je platiti na tri načina:

  • kreditnom karticom
  • pouzećem
  • virmanskom uplatom

Neregistrirani korisnici odabiru način plaćanja nakon upisa podataka za dostavu, a registrirani i prijavljeni u jednom koraku. Specifičnosti svakoga od načina plaćanja pročitajte na ovoj stranici. Po uspješnoj narudžbi poslat ćemo vam potvrdu emailom sa svim detaljima.

Plaćanje pouzećem

Želite li platiti gotovinom dostavljaču - odaberite plaćanje pouzećem. Dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža. Robu pakiramo i šaljemo odmah po primitku narudžbe.

Virmanskom uplatom

Po završetku narudžbe s odabirom virmanskom plaćanja, emailom ćemo Vam poslati predračun. Račun možete platiti na šalteru banke ili pošte, ili internet bankarstvom.

Robu pakiramo i šaljemo tek po primitku uplate. U slučaju da vašu uplatu ne zaprimimo unutar sljedeća 3 radna dana, smatrat ćemo da ste odustali od narudžbe. Izbjegavajte ovaj način plaćanja želite li brzu dostavu u Zagrebu.

Kreditnom karticom

Sustav kartične naplate je integriran na stranicama. Nakon odabira plaćanja "Karticom" otvorit će polja za upis podataka o kartici. Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na našim serverima.

Vašu karticu ne teretimo odmah nego u trenutku slanja robe. Na taj način ostavljamo mogućnost zamjene artikla u slučaju nedostupnosti nekog proizvoda.

Diners i American Express karticama možete platiti i na rate. Odaberite broj rata, od dvije do šest. Troškovi će se obračunati sukladno vašem odabiru, a Vaša će kartica biti terećena sukcesivno svakog mjeseca, sukladno broju odabranih rata.

Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, odaberite neki od alternativnih načina plaćanja. O uzrocima odbijanja kartica nemamo podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.

Račun

Račun za narudžbu dostavljamo u pošiljci zajedno s robom.

Dostava

Područje dostave

Robu dostavljamo isključivo na cijelo područje Republike Hrvatske i Slovenije.

Trošak dostave

Cijena dostave je podijeljena u dva razreda:

  • vrijednost narudžbe do 200 - 19,90 kuna
  • vrijednost narudžbe iznad 200 kuna - besplatna dostava!

Napomena: navedene cijene dostave i pogodnosti vezane uz iste vrijede samo za dostave za područje Hrvatske.

Kad primimo vašu narudžbu, naručenu robu predat ćemo na dostavu tvrtki GLS Croatia.

Vrijeme isporuke

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 16 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba isti dan bila predana dostavnoj službi. Narudžbe nakon 16 sati radnim danom (osim petkom) predajemo sljedećega dana, dok se narudžbe od petka nakon 16 sati predaju ponedjeljkom. Ponedjeljkom obrađujemo i narudžbe pristigle tijekom subote i nedjelje.

Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu poslat ćemo vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njezin status na adresi dostavne službe. Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.

Na otoke koje pokriva GLS roba će biti isporučena prema rasporedu iz tablice, a na sve ostale otoke koje ne pokriva GLS robu šaljemo putem HP-a.

Robu dostavlja kurirska služba GLS Croatia.

Uvjeti povrata i reklamacije

Reklamacije i povrati

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju ljekarnanaturi  i to e-mailom na info@.ljekarnanatura.hr, telefonski na  01/4111616, pismeno u zakonskom roku od 14 dana.

Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • isporučena roba ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.